Iklan Nuffnang

Produk MAGIC BLUE yang 'Awesome' - Cuba lah sekarang !

alriana5604@gmail.com - AL The On

Salam kepada semua,

Kagum,sungguh sesuai,selesa,bauan wangi yang menyenangkan,senang dibawa,mudah digunakan,bentuk paket/bungkusan/botol yang menarik dan bermacam lagi.

Awesome.

Ya, memang awesome.Tiada perkataan Bahasa melayu lain yang boleh diterjemahkan tepat dengan 1 perkataan Bahasa Inggeris ‘awesome’ ini melainkan ianya ialah perkataan ‘kagum atau mengagumkan’.

Anda cuba bayangkan berapa banyak produk penjagaan diri (bodycare/selfcare product) yang bau2annya menusuk hidung,menusuk ke kepala dan terasa seperti pening menghidunya kerapkali.

Ini tidak untuk produk Magic Blue.


Bau2annya sangat selesa dan menyenangkan, ia adalah diperkaya dengan air mawar,bunga tanjung ‘scents’,tawas dan herba2 campuran.Oleh kerana itu, bauannya asli,bahannya tidak melekit dan tidak merengsakan kulit tubuh badan kita.

Anda tidak mungkin tahu,percaya atau yakin sekiranya masih belum mencuba produk2 Magic Blue ini.

Selain itu, produk2nya sesuai digunakan oleh pelbagai peringkat umur dan jantina, sama ada golongan kanak2,dewasa,muda atau pun yang sudah meniti usia warga emas.

Saya sendiri sudah mencubanya dengan menggunakan set 3 produknya iaitu terdiri daripada :

1.Magic Blue Natural Pomade – Menghitamkan,melebatkan,mengharumkan bau rambut dan sekaligus menyihatkan akar2 rambut,menghilangkan kegatalan kulit kepala.Sesuai juga digunakan untuk melebatkan bulu kening.Lelaki dan wanita boleh menggunakan Pomade ini.



2.Magic Blue Natural (Bidara & Rose) Shower Gel – Bauannya sangat harum,melembutkan kulit,menghilangkan kesan2 kehitaman akibat peluh (perlu kerap digunakan) dan sesuai digunakan oleh kanak2,orang dewasa, lelaki dan wanita.Gel Mandian ini sesuai untuk semua jenis kulit.


3.Magic Blue Natural Deodorant – Semburan badan yang begitu wangi dan nyaman rasanya.Bau badan tetap segar menyenangkan walaupun ketika kita berpeluh.Ramuan herba campuran,air mawar dan tawas menaikkan bau badan yang harum dan menghapuskan bauan yang tidak menyenangkan.


Saya sangat bertuah kerana menemukan produk2 Magic Blue ini dari seorang kenalan saya.Langsung terus saya kemudiannya dapat bertemu dengan ‘business owner’ nya dan sempat bertanyakan serba sedikit berkenaan asal usul dan kelebihan2 produk ini.

Memang tidak syak lagi,ia produk yang suci,bersih,dihasilkan dengan bahan2 asli,herba2,air mawar,tawas yang menjadikannya berfungsi me’nyahkuman’ (menghapuskan kuman) dan menaikkan aroma/bauan tubuh badan kita secara semulajadi.

Paling utama sekali ia merupakan produk keluaran Bumiputra dan mendapat pengiktirafan ‘Amalan Pengilangan Yang Baik’ (GMP) / Good Manufacturing Practice.

Jadi, jangan ragu2 lagi.Cubalah produk2 Magic Blue ini sekarang.


Hubungi saya :

AL The One - 019 346 8853 untuk pertanyaan dan pesanan.

Terima kasih.

Tiada ulasan: