Iklan Nuffnang

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2013...dari Blogger 'Right Deeds'

alriana5604@gmail.com - AL The One

Hai teman-teman blogger & pengunjung blog saya;

Di kesempatan posting saya hari ini,saya mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri Tahun 2013 kepada anda semua yang merayakannya.
Saya mohon maaf sekiranya terdapat coretan saya yang mengguris hati anda sekalian.



Maklumlah,bila buat entri/posting kadang-kadang mana lah tahu kalau-kalau ada tersindir, ter mengata atau pun memperli anda semua.
Sebenarnya saya tidak bermaksud yang tidak baik,hanya kadang-kadang idea sedikit tersasar.

Saya juga lebih suka pengunjung-pengunjung blog saya dan juga rakan-rakan blog yang saya 'add' menilai sendiri akan isi blog saya secara ikhlas.Tidak bermaksud untuk menyanjung diri sendiri, namun anda tentunya sudah maklum, bahawa saya ini adalah blogger lelaki yang suka mencoretkan posting yang berfaedah.

Kalau anda sendiri mencari dan membaca entri/posting saya sebelum ini,boleh saya katakan ianya semua berfaedah dan berguna buat kita semua.

Dari label/tajuk kategori entri seperti, Agama,Pelancongan, Luahan Rasa, Menang Peraduan,Cerita/Kisah Teladan,Artikel Am,Jenaka/Lucu,Kerja/Tugasan,Makanan/Minuman dan lain-lain lagi,ianya memang coretan dari hati dan idea saya sendiri.Mungkin pada awal fasa ber blog dahulu, terdapat juga isi kandungan yang saya 'copy paste' dari blog lain, namun kini tidak lagi.

Saya bukanlah blogger Isu Semasa sentiasa update berkenaan hal semasa berlaku setiap hari,saya bukanlah blogger Kaki Melancong dan sentiasa meronda-ronda dan bercuti ke serata negara dan saya bukanlah blogger yang mencari nama dan status.

Saya definisikan diri saya sebagai Blogger Separuh Masa yang suka menceritakan perihal perkara atau sesuatu memberi input yang baik/positif.Maksudnya, saya cuba setiap entri/posting yang saya coretkan jika anda baca, ianya boleh anda jadikan panduan, bimbingan, tunjuk ajar, pengajaran dan juga mungkin sedikit pengisian dakwah.

Jadi, jika anda semua ada membaca entri/posting saya dan anda fikir ianya berguna dan anda jadikan panduan untuk anda, bermakna MISSION (misi) atau tujuan/objektif saya sebagai Blogger tercapai lah.Syukur Alhamdulillah begitu.

Dari sisi 'putihnya', saya agak kreatif,sensitif,kemas,berimaginasi tinggi,agak 'religious',matang,ada sikit-sikit sense of humor dan jika dari sisi gelapnya (dark side), saya agak suka berdendam dan agak 'hot tempered'.Namun kini 'hot tempered' saya kian merudum dek kerana kasih sayang yang melimpah ruah dalam keluarga saya.Lahirnya Zarif permata hati saya yang kini baru berusia 2 tahun 3 bulan banyak mengendurkan tahap 'hot tempered' saya.Sebab itu, saya begitu menyayangi Zarif.



Jadi, akhir sekali bagi sesiapa yang masih belum tahu,saya suka memperkenalkan kepada anda yang saya adalah seorang blogger 'Right Deeds'.

Apa itu Right Deeds ?

Right Deeds ialah menganjur/mengajak melakukan amalan-amalan yang baik dan benar.

Semoga saya berterusan dalam kategori dan aliran Blogger Right Deeds ini.

Inshaa Allah.

Tiada ulasan: