Iklan Nuffnang

Menang Hadiah Lagi...Syukur...

alriana5604@gmail.com - AL The One

Hai pals !

Saya dan wife menang hadiah lagi la !
Seronoknya…..

Saya memenangi voucher Camp5 bernilai RM500 lebih.


Nak tahu apa itu Camp5?

Lihat di link ini : Camp5

Kemudian, saya juga memenangi 6 keping tiket menonton filem The Wolverine 2013 lakonan hebat actor Hugh Jackman tu…beserta set hadiah (merchandise) nya seperti jam silikon Edisi The Wolverine 2013 dan juga beg The Wolverine untuk mengisi barangan kecil.


Manakala, wife saya pula memenangi sebotol minyak wangi jenama AIGNER DEBUT berisian 100ml berwarna merah jambu.Ia merupakan haruman khusus untuk wanita yang mengandungi campuran haruman vanilla.Sungguh lembut, harum dan feminine baunya.Ia bernilai RM300.



Jika sebelum ini, saya juga pernah memenangi sebotol minyak wangi juga jenama AIGNER NO 1 For Men yang bernilai RM285.Oleh itu kini kami masing-masing memiliki koleksi ‘sepasang’ haruman minyak wangi yang sama jenama juga hasil dari memenangi hadiah peraduan yang disertai.


It is so great! We didn’t expect all this!

Ada lagi, wife saya juga memenangi set Krim Muka Pencerah (GLOW) berjenama antarabangsa DR BRANDT bernilai RM200.


Terima kasih kepada penaja-penaja hadiah kerana memilih kami sebagai pemenang yang bertuah !

Terima kasih Camp5, Terima kasih BluInc, Terima kasih DR BRANDT dan Terima kasih AIGNER.

Jadi, anda juga boleh menang hadiah yang agak lumayan begini hanya dengan sedikit usaha.

Barang percuma, jenama terkenal, harganya yang mahal, siapa tak mahu, bro?


Konsisten lah menyertai apa-apa peraduan, Inshaa Allah, suatu hari nanti anda akan juga boleh memenangi apa-apa hadiah yang lumayan.

Never give up, Ok?

Tiada ulasan: