Iklan Nuffnang

Saya Memenangi T Shirt THE HOST

alriana5604@gmail.com - AL The One

Hai, salam sejahtera,

….Syukur…Saya memenangi hadiah lagi !!

Kali ini saya memenangi sehelai T shirt lelaki sempena tayangan filem THE HOST.



Sebenarnya saya sedang mengumpulkan memori-memori manis dengan membuat catatan di blog saya ini berkenaan apa jua hadiah yang saya pernah menangi dari sebarang peraduan.

Jika mahu membaca berkenaan saya pernah memenangi lain-lain hadiah sebelum ini, sila ke label ‘Menang Peraduan’ di sebelah kiri blog saya.



Untuk itu, entri ini juga dikira termasuk dalam kumpulan memori manis saya.

Ironinya, kita semua memang mempunyai tuah masing-masing cuma sama ada ianya tuah yang besar atau kecil sahaja.

Jadi, kepada sesiapa yang suka menyertai apa jua peraduan, terus-terusan lah berusaha, Inshaa Allah nanti, anda akan berjaya juga memenangi hadiah.

Never give up, bro !

Tiada ulasan: