Iklan Nuffnang

Saya Memenangi :1 Set Penjagaan Diri NUGENO MEN BIO ESSENCE

alriana5604@gmail.com - AL The One

Alhamdulillah….Syukur…

Ini saja lah kalimah yang saya boleh ucapkan apabila terus-terusan menjadi bertuah dengan izin Tuhan, saya buat kesekian kalinya (amboi, amboi..amboi…), memenangi hadiah lagi.

Korang nak tahu hadiah apa ?

Ianya adalah berupa 1 set lengkap barangan penjagaan diri untuk lelaki NUGENO MEN BIO ESSENCE yang mengandungi 11 jenis item/produk.Nilainya tidak lah tinggi sangat, kurang dari RM200 sahaja.



Apa-apa pun syukur lah juga, boleh lah menggunakan produk Nugeno selepas ini.Paling tidak, boleh juga berjimat duit untuk membeli barangan penjagaan diri, kan ?

Berikut adalah senarai lengkap apa yang saya perolehi dari set hadiah NUGENO MEN BIO ESSENCE tersebut :

1.Skin Cleanse & Renew Gel – 2 unit produk.
2.Oil Control, Cleansing & Shaving Foam – 2 unit produk.
3.Refreshing Facial Scrub – 1 unit produk.
4.Hair Styling Gel Wet & Hard Hold – 1 unit produk.
5.Cooling Moisturizer With SPF 25 – 1 unit produk.
6.Body Shampoo/Shower – 2 unit produk.
7.Extreme Energy EDT (Perfume) – 1 unit produk.
8.Ultra Power Recharge Moisturizer – 1 unit produk.

Oh, terlupa nak memberitahu kepada yang belum tahu lagi.

Untuk kempen produk NUGENO MEN BIO ESSENCE di Malaysia, artis lelaki dikenali ramai, iaitu Awal Ashaari dilantik sebagai duta produk ini.Orangnya memang tampan dan kacak bergaya.Ala…husband si Scha Al Yahya tu lah.



Manakala untuk kempen produk NUGENO MEN BIO ESSENCE di peringkat antrabangsa ialah Raymond Lam.



Walaupun saya akui, diri saya ini tidaklah setampan mereka berdua ini (Awal Ashaari dan Raymond Lam), namun saya berpuashati dan suka menggunakan produk NUGENO MEN BIO ESSENCE.Sebelum saya mendapat hadiah ini juga saya telah mula menggunakan beberapa jenis ‘Hairstyle Gel’ Nugeno.Namun bukanlah membeli set lengkap produk ini.

Terima kasih kepada pihak penaja NUGENO MEN BIO ESSENCE kerana menghadiahkan saya set ini.Juga terima kasih kepada penganjur pertandingan iaitu BluInc Media Sdn Bhd.

Tiada ulasan: