Iklan Nuffnang

Saya Menang Hadiah Lagi : Power Bank - i Power Sun Global 12000mAH

alriana5604@gmail.com - AL The One

Salam sejahtera & selamat bertemu untuk ke sekian kalinya.

Juga diucapkan kepada anda semua Salam Aidilfitri dan semoga bergembira di Syawal yang mulia ini.

.........Saya menang hadiah lagi !

Rakan2 sekalian,

Alhamdulillah, saya bersyukur kerana telah memenangi Power Bank berjenama i Power Sun Global 12000mAH.



Saya dipilih sebagai salah seorang pemenang oleh Syarikat Rich Plan iaitu sebuah syarikat Pengurusan dan Perundingan, bertempat di Bangsar South, Kuala Lumpur.Syarikat ini telah mengadakan satu Peraduan menulis blog/entri berkenaan perkhidmatan mereka.

Di antara perkhidmatan yang disediakan ialah Pembaharuan Cukai Jalan secara online.

Sila rujuk dan klik di sini :

Peraduan Aku & Kereta Rich Plan

Terima kasih kepada Managing Director Syarikat Rich Plan iaitu Encik Taufik yang begitu berdedikasi kerana beliau sendiri menghantarkan hadiah tersebut kepada saya.


Manakala untuk mengetahui maklumat lanjut berkenaan Syarikat Rich Plan sila lah ke laman web ini :

Syarikat Rich Plan Management & Consultancy

Terima kasih kepada Encik Taufik dan juga Syarikat Rich Plan Management and Consultancy.

Tiada ulasan: