Iklan Nuffnang

Menang Hadiah Lagi : Produk Sothys, Eucerin & Sally Hansen

alriana5604@gmail.com - AL The One

Assalamualaikum & Salam sejahtera,

Sekadar ingin berkongsi kegembiraan, 'Cik Puan Orang Rumah' saya memenangi 3 jenis produk kecantikan berjenama Sothys, Eucerin dan Sally Hansen.

Boleh dikirakan 'sweet memories' jugalah untuk diabadikan di blog saya yang lebih berkonsepkan catatan/diari peribadi ini.

Sekali menang, 3 produk dia sapu !

Tak sia-sia saya tolong pergi mengambil hadiahnya, walaupun kena meredah 'traffic jam' di Petaling Jaya.

Untuk makluman anda, Sotyhs adalah produk kecantikan berjenama luar negara dan harganya mahal.Harga untuk satu 'tube' Reshaping Cream sahaja ialah RM339.00.


Begitu juga Eucerin, ia adalah set produk Pencerahan Kulit & wajah(Whitening Set/Products).


Manakala Sally Hansen ialah produk penjagaan kuku.


Untunglah Wife saya dapat produk-produk percuma berjenama dan berharga mahal.

Jom, kawan-kawan.Saya menyeru agar kita sama-sama memeriahkan dunia peraduan.

Tak rugi menyertai apa-apa peraduan,Inshaa Allah anda juga akan boleh memenangi apa-apa hadiah yang lumayan nanti.

Cuba lah ya !

Tiada ulasan: