Iklan Nuffnang

Menang Hadiah lagi - Set Bio Essence Premium

alriana5604@gmail.com - AL The One

Hai all,

Fellows & friends,

Selamat bertemu lagi,

Ini entri yang ringkas/pendek saja.

Saya cuma ingin merekodkan dan mengingati detik ini kerana memenangi Hadiah Set Bio Essence.

Sekadar untuk membuat rekod persendirian berkenaan hadiah2 yang saya atau pun isteri saya pernah menangi dalam sesuatu peraduan.

Kali ini, isteri saya memenangi 1 set produk2 Bio Essence (Set Biru) bernilai RM400.
Ini ialah ‘Premium Item’ dari Bio Essence.



Syukur Alhamdulillah atas kemenangan ini dan terima kasih kepada penaja iaitu Bio Essence.

Ternyata usaha kami banyak yang berbaloi dan kami kerapkali juga memenangi bermacam2 produk2.


Di antaranya, memenangi T Shirt filem/movie HOST, Power Bank Sun Global 12000mAH,pelbagai produk2 kosmetik dan produk2 kesihatan,Tiket Wayang Percuma,Tiket Percuma Legoland Johor,Penginapan Percuma di Hotel Lost World of Tambun,Penginapan Percuma di Hotel Ritz Carlton,Voucher2 Diskaun Penginapan di Resort2,Aksesori Alat Tulis & Buku2 Ilmiah tajaan negara China, beberapa lembar Sutera Merah China dan juga pernah memenangi ganjaran Wang Tunai.


Sikap kami yang tidak pernah jemu menyertai apa2 Peraduan, sedikit sebanyak telah membuahkan hasil yang baik.Walaupun hadiah2nya tidaklah sebesar/se lumayan mana, namun kami bersyukur.

Saya juga berdoa suatu hari nanti saya memperolehi hadiah yang lebih besar, Inshaa Allah.

Jom sertai Peraduan !

Tiada ulasan: